fbpx

 Ga je voor een zesje of een 9+-ervaring?  ls ondernemer wil je natuurlijk dat iemand zegt: “Die moet je hebben, dat is de allerbeste!” Je levert goede kwaliteit, je klanten waarderen je uitstekende service en de aandacht die je voor ze hebt. In combinatie met jouw ervaring en expertise zorgt dit ervoor dat je klanten […]

Je kunt een bedrijf runnen. Of je kunt een merk bouwen. Het verschil? Een bedrijf levert diensten. Een merk creëert impact, blijft hangen en trekt moeiteloos de juiste klanten aan. Bij The Marketing Factory helpen we ondernemers die niet zomaar ‘mee willen doen’, maar willen uitblinken. Dit doen we via een bewezen 4-fasen aanpak: Fase […]

Je branding gaat verder dan alleen een logo en een eenvoudige huisstijl. Je kunt je huisstijl namelijk ook doorvoeren in je verpakkingen. Gepersonaliseerde verpakkingen maken de uitstraling niet alleen professioneler, maar ook persoonlijker én herkenbaarder. Verpakkingen waarbij je branding in doorgevoerd is, worden ook steeds toegankelijker en is mogelij

Waarom zou je van je webshop een beleving moeten maken? Als we iets van COVID geleerd hebben dan is het zorgen voor verschillende inkomstenstromen binnen je bedrijf.  Door de verschillende lockdowns die er zijn geweest, heb je je salon of kliniek moeten sluiten en viel je grootste inkomstenbron weg. Voorgaande jaren hebben dan veel klanten […]

Een trend die zich verder ontwikkelt, is het creëren van een totaalbeleving, oftewel experience marketing. De afgelopen jaren werd enorm geïnvesteerd in specialisme en stond ontwikkeling op specifieke gebieden bij velen centraal. Hoewel dit een mooie ontwikkeling is, valt er natuurlijk steeds meer te kiezen. Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen

Je kent het vast wel, je vindt zoveel stijlen mooi, ook in je kleding en interieur varieer je graag. Je houdt van diverse kleuren en je bent weleens wispelturig. Je weet daardoor niet goed wat je wilt en je branding is daarom maar een combinatie van stijlen. Je laat je ook afleiden door de trends, […]

Een merk is de perceptie die mensen hebben van jouw business. Denk aan: het gevoel dat je ze geeft, de uitstraling, de service, de kwaliteit van je product of dienst, de professionaliteit, hoe je online overkomt, je merkbelofte, kortom de totaalbeleving. Dit kan natuurlijk zowel negatief als positief zijn. Een positieve perceptie over je business […]

Vaar je eigen koers! Veel klanten en ondernemers maken zichzelf heel onzeker en gaan aan zichzelf twijfelen, omdat ze veel naar andere ondernemers kijken. Er is áltijd iemand die iets beter kan of doet. Dit geeft je een vervelend gevoel, je blijft ernaar kijken en het zet je aan het denken. Je wordt hierdoor beïnvloed […]