Een sterke branding in 4 fases!
Fase 1 – Strategie sessie
Nadat je mijn werkboek hebt ontvangen en hiermee aan de slag bent gegaan, plannen we een strategie sessie. In deze sessie gaan we de diepte in. Wat wil je met je bedrijf bereiken, waar wil je naartoe, wat maakt je bedrijf anders dan de rest, waar wil je voor staan, wat wil je uitstralen, etc.
Ik sta er om bekend dat ik goed doorvraag en veel gedetailleerde vragen stel om alle benodigde informatie te verzamelen.
Fase 2 – Concept
Niks leukers om alle info te laten samenkomen en dit te vertalen naar een branding concept, die matcht met wat je voor ogen had of sterker nog beter is dan dat je voor ogen had. We presenteren alles in een visuele presentatie, waarbij je brand tot leven komt.
Ook omvat de branding je merkverhaal, moodboard, kleuren, lettertypes en de onderbouwing van je brand.
Fase 3 – Branding
Wanneer je akkoord bent met het concept ontwikkelen we al je uitingen tot in detail uit, inclusief online uitingen. Je ontvang een totale brand guide, met de ‘guidelines’ van je branding inclusief papier & druk advies.
Fase 4 – Online & Print
Nadat het branding concept staat en alles definitief is, kunnen we je begeleiden in drukwerk en verpakkingen. Afhankelijk van de beschikbare budgetten kunnen we al je uitingen eventueel gefaseerd laten realiseren.
Ook kunnen we vervolgens de website voor je ontwikkelen. Dit staat bij ons altijd los van de branding, omdat een website veel meer omvat. Het moet niet alleen technisch goed opgebouwd zijn, maar ook de structuur, navigatie, teksten en fotografie zijn belangrijk. Uiteraard wordt de branding hierin dan doorgevoerd. De brand guide volgt als basis voor de website.
𝐖𝐢𝐥 𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐣𝐞 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐢𝐣𝐟 𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐤 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐧? 𝐒𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐠𝐞𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐞𝐧 𝐃𝐌 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐩𝐚𝐫𝐫𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐦𝐨𝐠𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐡𝐞𝐝𝐞𝐧. 𝐃𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐟𝐬𝐩𝐫𝐚𝐚𝐤 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐧? 𝐁𝐨𝐞𝐤 𝐠𝐞𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞.
Related Posts
Vaar je eigen koers & focus op je eigen onderneming
Vaar je eigen koers! Veel klanten en ondernemers maken zichzelf heel onzeker en gaan aan zichzelf twijfelen, omdat ze veel naar andere ondernemers kijken. Er is áltijd iemand die iets beter kan of doet. Dit geeft je een vervelend gevoel, je blijft ernaar kijken en het zet je aan het denken. Je wordt hierdoor beïnvloed […]
De impact van een merk op de waarde van jouw business.
Een merk is de perceptie die mensen hebben van jouw business. Denk aan: het gevoel dat je ze geeft, de uitstraling, de service, de kwaliteit van je product of dienst, de professionaliteit, hoe je online overkomt, je merkbelofte, kortom de totaalbeleving. Dit kan natuurlijk zowel negatief als positief zijn. Een positieve perceptie over je business […]
Een branding is een transformatie voor je bedrijf en voor jou als ondernemer!
Je kent het vast wel, je vindt zoveel stijlen mooi, ook in je kleding en interieur varieer je graag. Je houdt van diverse kleuren en je bent weleens wispelturig. Je weet daardoor niet goed wat je wilt en je branding is daarom maar een combinatie van stijlen. Je laat je ook afleiden door de trends, […]
Hoe bepaal je welke uitstraling bij jou past?
Je kent het vast wel, je vindt zoveel stijlen mooi, ook in je kleding en interieur varieer je graag. Je houdt van diverse kleuren en je bent weleens wispelturig. Je weet daardoor niet goed wat je wilt en je branding is daarom maar een combinatie van stijlen. Je laat je ook afleiden door de trends, […]
Geef een reactie