Waarom kiezen voor gepersonaliseerde verpakkingen?
Je branding gaat verder dan alleen een logo en een eenvoudige huisstijl. Je kunt je huisstijl namelijk ook doorvoeren in je verpakkingen.
Gepersonaliseerde verpakkingen maken de uitstraling niet alleen professioneler, maar ook persoonlijker én herkenbaarder. Verpakkingen waarbij je branding in doorgevoerd is, worden ook steeds toegankelijker en is mogelijk in kleinere oplages dan in het verleden.
De mogelijkheden
Bij verpakkingen denk je zoal aan eigen giftboxen, selfcare- of hometreatment-boxen, vloeipapier, stickers, lint, tasjes, giftcard boxen, envelopboxen etc. Denk hierbij ook aan items voor je webshop, zoals verzenddozen, factuurmapjes, bedankjes etc. Je kunt het volledig op maat laten maken en folie’s als goud, zilver, roségoud is ook mogelijk (We zijn inmiddels specialist in goudfolie’s). Dit is afhankelijk van budget en aantallen.
Productdesign en -verpakkingen
Mocht je een eigen product willen ontwikkelen, dan kun je ook denken aan het drukken van je producten (glasbedrukking bijvoorbeeld) of het laten ontwikkelen van op maat gemaakte verpakkingen.
In al deze elementen kunnen wij je helpen en begeleiden. Allereerst is het belangrijk om te bepalen welk doeleinde iets heeft en daarna ook te kijken naar realistische budgetten. In principe kan alles en
Related Posts
Wat is belevingsmarketing en waarom zou je hierop moeten inzetten?
Een trend die zich verder ontwikkelt, is het creëren van een totaalbeleving, oftewel experience marketing. De afgelopen jaren werd enorm geïnvesteerd in specialisme en stond ontwikkeling op specifieke gebieden bij velen centraal. Hoewel dit een mooie ontwikkeling is, valt er natuurlijk steeds meer te kiezen. Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen
Een branding is een transformatie voor je bedrijf en voor jou als ondernemer!
Je kent het vast wel, je vindt zoveel stijlen mooi, ook in je kleding en interieur varieer je graag. Je houdt van diverse kleuren en je bent weleens wispelturig. Je weet daardoor niet goed wat je wilt en je branding is daarom maar een combinatie van stijlen. Je laat je ook afleiden door de trends, […]
Ga je voor een zesje, of een 9+-ervaring?
Ga je voor een zesje of een 9+-ervaring? ls ondernemer wil je natuurlijk dat iemand zegt: “Die moet je hebben, dat is de allerbeste!” Je levert goede kwaliteit, je klanten waarderen je uitstekende service en de aandacht die je voor ze hebt. In combinatie met jouw ervaring en expertise zorgt dit ervoor dat je klanten […]
De impact van een merk op de waarde van jouw business.
Een merk is de perceptie die mensen hebben van jouw business. Denk aan: het gevoel dat je ze geeft, de uitstraling, de service, de kwaliteit van je product of dienst, de professionaliteit, hoe je online overkomt, je merkbelofte, kortom de totaalbeleving. Dit kan natuurlijk zowel negatief als positief zijn. Een positieve perceptie over je business […]
Geef een reactie