Ginnies
Ginnies Upgrade: Merkgroei met hart en visie!
Achter elk geweldig merk schuilt een ongelooflijk verhaal van lef en visie. Ginnies is veel meer dan een product. De afgelopen jaren heeft eigenaresse Ginger met haar visie én eigen marketing een prachtig merk opgebouwd. Maar zoals bij elk succesverhaal komt er een moment om naar de volgende fase te gaan.
Met Ginnies zetten we nu een belangrijke stap: van een organisch gegroeid merk naar een nóg sterkere merkbeleving waarin de kernwaarden, passie en kwaliteit centraal staan.
Niet alleen om Ginger te ontlasten – want let’s face it, je kunt (en wilt) niet áltijd alles zelf blijven doen – maar ook om Ginnies nog beter te laten spreken. Denk aan een unieke combinatie van “guilty pleasures you can’t resist” en een uitstraling die perfect past bij haar producten.
Merkbeleving
We zijn daarom gestart met een strategische brand upgrade: van de brand story en een vernieuwde positionering tot branding, verpakkingen en online uitstraling. De komende tijd zullen we Ginger ondersteunen in het uitrollen van deze nieuwe fase. Want wat al goed is, verdient het om nog beter en zichtbaarder te worden.