Derma Instituut
Een instituut voor PMU & Laser in Limburg. Derma Instituut staat voor kwaliteit en een ontspannen sfeer met een persoonlijke aandacht. Ze hebben een uitgebreide kennis, ervaring en een breed scala van de nieuwste behandeltechnieken en apparatuur.
Rebranding
We hebben deze kernwaarden vertaald naar een nieuwe identiteit met als doel om de positionering van Derma Instituut te versterken en op langere termijn een onderscheidend karakter te creëren. We hebben gebruik gemaakt van een trendgericht, maar luxe typografie voor de branding van het bedrijf. Een minimalistische en tijdloze uitstraling waar mensen zich welkom en vertrouwd voelen.
Om het luxe gevoel door te trekken in de huisstijl hebben we gebruik gemaakt van een ‘debossing’ van het logo, verwerkt in het visitekaartje, gestructureerd papier, eigen cadeau en productverpakkingen. Kortom, een totaalconcept.
Website met webshop
De huisstijl hebben we verder doorgevoerd in de website en webshop en hebben we gekozen voor een minimalistische uitstraling met een touch van ‘lila’. De fotografie is enerzijds commercieel en anderzijds creatief met een touch of ‘lifestyle’. Hier is veel aandacht aangegeven en ook hierin zijn de huisstijlkleuren als nude, greige, zwart en wit verwerkt. De website heeft een esthetisch doel, die lokaal goed gevonden moet worden. Door de sterke online présence op social media genereert Derma Instituut haar traffic naar de website.